Sprankelend. Talentvol. Creatief.
Ondernemend. Optimistisch.

Wiechert Schenk was, zijn jonge leeftijd ten spijt, als projectontwikkelaar in dienst van COD al in staat om het verschil te maken. Projecten als de herontwikkeling van het Prinsengrachtziekenhuis, De 5 Keizers en niet te vergeten B.Amsterdam getuigen van zijn creativiteit, talent en ondernemerschap. Wiechert was als geen ander voortdurend op zoek naar nieuwe oplossingen en toepassingen.

het logo

Wiechert Schenk: een sprankelend, creatief, ondernemend en optimistisch talent, die als geen ander voortdurend op zoek was naar nieuwe oplossingen en toepassingen. Kortom, iemand die het verschil kon en wilde maken.

Vanuit deze basis ging LEFHEBBERS – Brand Design. van start met het ontwikkelen van een visueel concept ter ondersteuning van Stichting Wiechert. Het resultaat – een interpretatie van een DNA patroon – staat symbool voor het voortbestaan van Wiechert zijn inspirerende gedachtegoed. Bovendien komen zijn onderscheidende kwaliteiten tot uiting vanuit de autonome uitvoering van het beeldmerk door middel van een verfkwast.

bestuur

MARIJN SCHENK